Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pozdrav iz Karlovca - Dado

+3
jjuranovic
svena
dado001
7 posters

Go down

pozdrav iz Karlovca -  Dado Empty pozdrav iz Karlovca - Dado

Postaj by dado001 sub sij 12, 2013 6:24 pm

ej pozdrav svima iz suncanoga karlovca,, naima ja sam totalni pocetnik ali volim te kaktuse, pa rekoh idem malo ovdje da nesto naucim,,dobio sam na poklon povecu teglu glinenu i u njoj imam dosta kaktusa,,,,,pa sad trebam se boriti da mi ne uginu,,,,

dado cheers


Zadnja promjena: dado001; sub sij 12, 2013 10:07 pm; ukupno mijenjano 1 put.
dado001
dado001
Kaktusar
Kaktusar

Broj postova : 47
Join date : 12.01.2013
Age : 45
Lokacija : Karlovac

[Vrh] Go down

pozdrav iz Karlovca -  Dado Empty Re: pozdrav iz Karlovca - Dado

Postaj by svena sub sij 12, 2013 8:18 pm

Dado001, dobro došao u ovo naše maleno društvance!
Drago mi je da si i ti postao zaljubljenik u kaktuse. Nije ih uopće teško održati na životu. Trebaš slijediti samo par pravila i za početak ne sakupljati one koji su ipak malo zahtjevniji od ovih koje lagano nabavljamo.
svena
svena
Vrijedni pomagač
Vrijedni pomagač

Broj postova : 1309
Join date : 18.05.2008

[Vrh] Go down

pozdrav iz Karlovca -  Dado Empty Re: pozdrav iz Karlovca - Dado

Postaj by jjuranovic sub sij 12, 2013 8:45 pm

Dobrodošao! Želim ti sreću i mnogo lijepih trenutaka sa kaktusima !
jjuranovic
jjuranovic
Napredni kaktusar
Napredni kaktusar

Broj postova : 294
Join date : 23.11.2010
Age : 41
Lokacija : Makarska

https://picasaweb.google.com/115019717641583148677/Kaktusi#

[Vrh] Go down

pozdrav iz Karlovca -  Dado Empty Re: pozdrav iz Karlovca - Dado

Postaj by dado001 sub sij 12, 2013 9:05 pm

od srca se zahvaljujem i postupit cu prema vasim uputama,,,hehe, imam dana za par pitanjca pocetnih ali ne na ovom thread-u da ne spamiram sam sebe eheh
dado001
dado001
Kaktusar
Kaktusar

Broj postova : 47
Join date : 12.01.2013
Age : 45
Lokacija : Karlovac

[Vrh] Go down